Bezorgen
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijg je hierover bericht en leveren we het product zo snel als mogelijk.
Verzendkosten
Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag. Bij de opgave van je bestelling zie je precies wat de verzendkosten zijn. Bestel je voor 100 euro of meer dan betalen wij de verzendkosten (binnen Nederland)!
Binnen Nederland:
6,75 euro
Binnen Europa:
11,95 euro: Duitsland en België
19,50 euro: Frankrijk, Ver. Koninkrijk, Luxemburg, Denemarken, Oostenrijk, Italie, Zweden.
24,50 euro: Hongarije, Slovenië, Slowakije, Polen, Tsjechië, Spanje, Finland
40 euro: Letland, Litouwen, Roemenië, Bulgarije, Estland, Ierland, Portugal
Wij verzenden met PostNL.
Ophalen in Lelystad
Je kunt je bestelling op afspraak bij ons afhalen. Als je je bestelling hebt gedaan kun je via telefoonnummer 06 43 075 475 een afspraak maken.
Waar levert Catcetera?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat jouw land niet in de lijst met verzendlanden, neem dan contact op via [email protected].
Betaalmethode
Je kunt op verschillende manieren betalen: via iDEAL, MultiSafPay (creditcard) PayPal, bankoverschrijving of achteraf via AfterPay. Klik hier voor meer informatie over de betaalmethoden.
Retourneren en defecten
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen. Enkel de kosten voor retour van jouw huisadres naar Catcetera zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Catcetera geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected].
Ondanks de grote zorg die wij aan jouw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat je buiten jouw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dien je dit binnen 10 dagen aan te geven bij Catcetera. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of door het sturen van een mailtje.
Ruilen
Indien je een artikel wilt ruilen, dien je het te ruilen artikel eerst terug te sturen (op eigen kosten). De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel worden doorberekend.
Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van retouren dien je een kopie van de factuur of order mee te sturen.